ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ХЛІБА
Літературне читання. "ПЕС ВІДОМИЙ НА ВЕСЬ СВІТ"
ЗАХОПЛИВИЙ УРОК ДЛЯ СУЧАСНИХ ДІТЕЙ!
Молодші школярі завжди хочуть сюрпризів. Багатий на несподіванки та сюрпризи у ліцеїстів 2-А класу Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою став інтегрований урок з предметів «Я досліджую світ» та «Читання».
Інтегровані уроки - один із методів розвитку творчих здібностей учнів початкової школи, один із напрямків методичного оновлення уроків у початкових класах.
Діти активно сприймали навчальний матеріал, творчо осмислювали його, виконали інтерактивне завдання «Зимова мозаїка». Допомогли розібратися у суперечці казковим персонажам, пограли у сніжки, подивилися мультфільм, впоралися з завданням вікторини. Із задоволенням попрацювали над текстом «Зимова казка», придумали продовження у вигляді коміксу.
Учні проаналізуювали свою діяльність під час заняття, свій емоційний стан, в іншому світлі побачити самореалізацію на уроці.
Пишемо лист Святому Миколаю!
До кінця
року лишаються лічені тижні! На порозі зими всім нам так необхідно повірити в
диво та якомога потужніше зарядитися святковим настроєм. Зробити це зовсім
просто!
Ліцеїсти 2-А класу КЗ СОР Глухівського
ліцею – інтернату з посиленою військово – фізичною підготовкою на уроці
української мови вирішили написати листа
Святому Миколаю!
Кожна дитина знає: щоб
Святий Миколай приніс саме те, про що мрієш – йому необхідно про це написати. Діти почали лист із привітання. Далі
розповіли про
себе і обов'язково згадати про свої добрі вчинки за рік. В
листі написали віршик про Святого
Миколая – йому це точно сподобається!
Залишилося дочекатися дива!
Урок проста неба у найменших вихованців-ліцеїстів 1-А класу!
Уроки на свіжому повітрі більш небезпечні, адже на дворі значно простіше дотримуватися фізичної дистанції між дітьми. Урок проста неба може бути не лише цікавими, а й ефективним. Такий урок допоможе розкрити кожній дитині свій внутрішній потенціал, спонукатиме до творчості , здружить клас!
Квітни родинне дерево!
Урок з предмету Я досліджую світ у 1-А класі з теми
«Створення дерева свого роду» пройшов насичено та цікаво. Учні прагнули зробити
найбільше відкриттів передовсім для себе. Адже йшлося про своєрідний літопис
роду, переплетіння життєвих історій найближчих людей, закарбоване щонайменше в
кількох поколіннях. При чому діти мусили
пам’ятати: плекання такого родинного дерева – це не твір на
вільну тему, де можна щось дофантазувати...
За таких
обставин «підказки» батьків,дідусів чи
бабусь і навіть іще поважніших за них старійшин роду були дуже доречними. Без
їхніх спогадів ,світлин будь-яке
родинне дерево «засохло» б уже на першій
гілочці. Та, певне, найголовніше те, що всі учні відчули гордість за своїх
предків, прагнули бути гідними продовжувачами
їхніх добрих справ. Це відчувалося у креативному творчому підході до
художнього оформлення робіт.











Немає коментарів:
Дописати коментар